18 Ocak 2010 Pazartesi

Kahveli Cevizli Parfe

Malzemeler:
  • 2 paket kakaolu krem şanti
  • 3 paket kakaolu piknik bisküvi
  • 1 adet yumurta
  • 2,5 ym kş. toz şeker
  • 2 tatlı kaşığı nescafe gold
  • 1 su brd rondoda çekilmiş ceviz
  • 2 su brd süt

Yapılışı:

  1. 1,5 su brd süt ile krem şantiler çırpılır
  2. 0,5 su brd süt ile kahve karıştırılır
  3. Bisküviler rondodan geçirilir
  4. Yumurta ve toz şeker köpük köpük olana kadar çırpılır
  5. Yumurtalı karışım, kahveli süt, bisküviler, krem şanti ve ceviz karıştırılır.
  6. Tercihen baton kek kalıbı (yoksa herhangi bir borcam) strech film ile kaplanır ve üzerine bu karışım dökülür. Üzeri yine strech film ile kapatılıp buzlukta dondurulur.
  7. Strech filmleri çıkarılıp servis edilir. Eğer bitmezse yine buzlukta saklanmalıdır.

NOT: Bu tarifi bu adresten almıştım. Yapanın ellerine sağlık, tam tutan tarifleri seviyorum...

8 yorum:

Betül dedi ki...

aybike ellerine sağlık.. Süper bir tatlida bu tatlıyı sen kış ayındamı yaptın :)

Aybike dedi ki...

valla hemen hemen her gün dondurma yiyen birisi olarak bana göre yaz kış farketmez :D

Betül dedi ki...

yaz gelince bende isterim o zaman :)

Aybike dedi ki...

Ayıp ettin sen iste yeter. Piknik yapalım bence bu yaz tüm arkadaşlarla. Uzun zamandır da görüşemedik. Bebecikler de büyüdü artık tam zamanı :)

Adsız dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık yazın gel de bana da yap .
Nuray teyzen

Betül dedi ki...

aa süper olur :) şöyle çayır çimen salalım bebişleri de :)

Aybike dedi ki...

Sağol teyzecim ya. İnşallah ben de çok isterim özledim valla. Mete efendi de büyüdü sayılır, gelmeyi düşünüyoruz aslında. Sana yaparım ben tabi de senin yaptıklarının yanında sönük kalır :) Herkese selammmlar çoook öptüm...

Aybike dedi ki...

Salalım Betül valla, evde akşama kadar enerjisi bitmiyor zaten gece ikide bi kalkıyor. Uykusuzum uykusuuuuzzz :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails