4 Ağustos 2010 Çarşamba

İNTERNETTE YEMEKTEYİZ


Merhabalar. Annem beni mimlemiş. Yemekteyiz programının internet versiyonunu varmış, beni de seçmiş annem. Bakalım bakalım neler yapalıımm... Çiçeğimiz üstteki gibi olsun.

Masamızla devam edelim:

Masa örtümüz de böyle olsun:



Suplamız, peçeteliklerimiz ve yemek takımımız:








Çatal, kaşık ve bıçaklarımız...



Bardaklarımız:





Menüyü de aşağıdaki gibi belirledim:



  • Başlangıç: Tavuk çorbası

  • Ara sıcak: Su böreği, içli köfte

  • Salata: Gavurdağ salatası, mevsim salata

  • Ana yemek: Patates püresi eşliğinde rosto

  • Tatlı: Kazandibi


-----*****----****---****--


Sıra geldi üç arkadaşımı mimlemeyee..
http://meyvesepetim.blogspot.com/
http://rumeysaninruyasi.blogspot.com/
http://mutfaknotlari.blogspot.com/



Herkese kolaylıklar diliyorum. Gerçekten vakit alan bir etkinlik, ama eğlenceli de. Sevgiler...

6 yorum:

Betül dedi ki...

oooo zevkli arkadaşım benim ellerine sağlık davetlilerini seçmedin:) Hadi davetsiz misafir ben olayimm sana oyum 10 :)

anneanneninemekleri dedi ki...

�ok zevkli bir se�im olmu�.Ayr�ca men�n de olduk�a iddial�.Ellerine sa�l�k .Benim puan�m 10.Sevgiler,�pt�m.

Aybike dedi ki...

amanın doğru davetli seçmemişim :)) Ya gözümden uyku akıyordu valla bu yazıyı yazarken idare edin :)

Adsız dedi ki...

İnci : gerçekten harika görünüyor çok zarif seçimler. sana puanım 10 :)

Hatice Birkan dedi ki...

vaaaay süper olmuş ellerine sağlık

Hatice Birkan dedi ki...

peçeteliğe bayıldım hepsi çok güzel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails