27 Mart 2008 Perşembe

Soslu Yoğurtlu Köfte

Geri döndüüüümmm :)) Eşim bana doğum günü hediyesi olarak yeni bir fotoğraf makinesi almış. Süper bişi. Bütün özelliklerini kullanmayı öğrenince daha güzel fotoğraflar yayınlayacağım. Bugün işten çıkınca her zamanki gibi çok açtık. Pratik birşeyler yapalım dedik, eşimin aklına bu yemek geldi. Hem çok kısa sürede pişiyor, hem de çok lezzetli oluyor. Ben hazır köfte ile yaptım, vaktim yoktu, ama siz evde yaptığınız inegöl köfte ile de yapabilirsiniz. Afiyet olsun...
Malzemeler:
  • Pınar odun köfte
  • 5 dilim ekmek
  • 3 adet büyük domates
  • 1 ymk kş salça
  • 4-5 adet yeşil biber
  • 2 ymk kş tereyağı
  • yoğurt
  • tuz, kekik
Yapılışı:
  1. Domateslerden birini rendeleyip salça, tuz ve kekik ile karıştırıp sıvıyağda pişiriyoruz.
  2. Teflon tavada küp küp doğradığımız ekmekleri yağsız olarak kızartıyoruz.
  3. Köfteleri, biberleri ve 2 adet ikiye bölünmüş domatesi az yağ konmuş teflon tavada pişiriyoruz.
  4. Tereyağını eritiyoruz
  5. Servis tabağının yarısına ekmekleri dizip, üzerine köfteleri koyuyoruz. Onun da üzerine salçalı sos ile tereyağı gezdiriyoruz. Yanına yoğurt ve kızarmış domates ile biberi koyup servis yapıyoruz.

2 yorum:

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Aybike'cim,
bende de buna benzer bir yemek vardi biliyorsun, sende de görünce inan canim bir kez daha yapmayi cok istedim, cok süper görünüyor seninkisi de hem pratik olmus hem lezzetli, daha ne olsun.

Selamlar ve öptüm..

Aybike dedi ki...

Aaa gerçekten yaa, ben daha yeni görmüştüm senin sitende. Ama inan kopya çekmedim eşimin aklına geldi :) Yoksa link de verirdim canım benim. Tekrar ellerine sağlık. Öpüyorum kocaman...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails