20 Ocak 2008 Pazar

İnci'nin Tarçınlı Fındıklı Keki...



Kardeşim çok hamarattır benim. Baksanıza süper bir kek yapmış ve fotoğrafını göndermiş. Bu da İnci'nin tarçınlı fındıklı kekiii. Süper görünüyor. İlk fırsatta ben de deneyeceğim. Afiyet olsun. Devamını bekliyorum :) Bu arada abla senden ses çıkmadı, bekliyorum bak ona göre :P



Malzemeler:


  • 3 yumurta

  • 2,5 su bardağı toz şeker

  • 200 gr margarin ya da sıvıyağ

  • 1 su bar süt

  • 3 su bar un

  • 1 adet kabartma tozu

  • arzu edilen miktarda tarçın (en az 1 ym kş)

  • 100 gr rondodan geçirilmiş fındık

Yapılışı:



  1. Yumurta ile toz şeker bir kapta mikserle beyazlaşıncaya kadar çırpılır

  2. Üzerine yağ ve süt eklenir, çırpılır

  3. Vanilya, un, kabartma tozu ve tarçın başka bir kapta karıştırılır

  4. Sonra yumurtalı karışıma eklenir

  5. Hafif karıştır, çok karıştırılmaz.

  6. Fındıklar eklenir

  7. Kek kalıbı yağlanır ve karışım dökülür

  8. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında pişirilir

  9. 20 dk sonra bıçakla kontrol edilir. Bıçakta kek kalmıyorsa pişmiş demektir.


6 yorum:

Adsız dedi ki...

bu kek süper görünüyor. bende deniyeceğim. tariflerin devamını bekliyoruz.miiiiiiiiiissssssssss

Adsız dedi ki...

bu kek süper görünüyor. bende deniyeceğim. tariflerin devamını bekliyoruz.miiiiiiiiiissssssssss

Adsız dedi ki...

oh mis yemek gönderenler çoğalmış bu gidişle çok güzel tarifler bulacağız.

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize saglik, ksrdesdinizin ve sizin. Hersey cok hos gorunuyor. Bu arada hayirli ve ugurlu olsun blog hayatiniz.

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Aybike dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum. Bakalım yeni yeni başladık. Umarım güzel olur herşey. Selamlarımı gönderiyorum...

Adsız dedi ki...

abooooo anam bu ne güzel oldu sağolun.çoğaltın tarifleride bizde rahatlıyalım.elinize sağlık

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails