29 Ocak 2008 Salı

Ispanak Yemeği

Ben ıspanağı çok severim. Çocuklar genelde yemek istemezler ama ben çocukken bile yerdim. Hele sarımsaklı yoğurtla çok nefis oluyor. Ama azıcık kalmasına çok üzülüyorum. Koca bir tencere yapıyorsunuz ama minicik kalıyor pişince. Çok nazlı bir yemek :) Afiyet olsun...

Malzemeler:
  • 1 kg ıspanak
  • 150 gr kıyma
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 çy brd pirinç
  • 1 tatlı kaşığı salça
  • pulbiber, tuz
  • sıvıyağ

Yapılışı:

  1. Kuru soğan ince kıyılıp yağda kavrulur
  2. Kıyma eklenir ve kavrulur
  3. Pulbiber, tuz, salça ve kıyılmış ıspanaklar eklenir, ıspanaklar sönene kadar kapağı kapalı pişirilir
  4. Ispanaklar sönünce pirinç ve yeteri kadar su katılır, pişirilir. Suyun miktarı kişiden kişiye göre değişiyor. Ben 3/2 brd su katıyorum çok sulu sevmiyorum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails