12 Şubat 2008 Salı

Levrek Kızartma

Ben öyle her balığı yemem maalesef. Seçerim. Bir kere gri renkli olacak ve garip bıyıkları olmayacak. Birisi temizlemiş olacak, başını hele hiç görmeyeceğim. Çiğ haline minimum dokunma ile pişirmem lazım. Pişince bu şartlara uygun balığı çok severim. Bu nedenle biz pek balık almıyoruz, veya aldığımız zaman mutlaka temizletiyoruz. Ama ne olursa olsun yıkama işini bile eşim yapıyor. Bense afiyetle yiyorum :) Balık kızartmanın tek bir kuralı var. Mısır ununa tuz katılır, balık bu unlu karışıma bulanır ve kızgın yağda kızartılır. Bu kadar basit. Afiyet olsun...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar aybikecim canimcim. ellerine sağlık. Balık ne de güzel olmuştur:) Hani bunun salatası?

meyvesepeti.blogcu.com

Adsız dedi ki...

aynı kriterlere katılıyorum nefis görünüyor ellerine sağlık

Aybike dedi ki...

betülcüm salatası çoktan mideye indi bile :)) artık bir dahaki sefere :D çok öptüm canım benim.

Sevgili isimsiz teşekkür ederim. Sevgiler..

Aybike dedi ki...

betülcüm salatası çoktan mideye indi bile :)) artık bir dahaki sefere :D çok öptüm canım benim.

Sevgili isimsiz teşekkür ederim. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

:) hadi afiyet olsun.........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails